Gwarancja Hitachi Ed X12 And

Hitachi Ed X12 And jest to flagowy model marki Hitachi, który został wyposażony w gwarancję obejmującą 12 miesięcy i oferującą aż 5 lat dodatkowego okresu gwarancji. Gwarancja obejmuje wszystkie części i usługi, które są niezbędne do prawidłowego działania sprzętu, w tym wszelkie naprawy i wymiany. Gwarancja obejmuje również usługi techniczne i wsparcie techniczne, które są dostępne za pośrednictwem internetu, aby pomóc w rozwiązywaniu problemów i naprawach. Gwarancja Hitachi Ed X12 And gwarantuje, że wszystkie części i usługi są wykonywane w sposób profesjonalny i zgodny z wytycznymi producenta.

Ostatnia aktualizacja: Gwarancja Hitachi Ed X12 And

Oferujemy Państwu lampę pasującą m. in. do projektorów Hitachi, kompatybilną z modelami Hitachi CP-HX2075A, CP-HX2090, CP-HX3180, CP-HX3188, CP-HX3280, CP-X256, ED-X10 i innymi. Lampa jest idealnym zamiennikiem dla lamp o symbolach DT00757 i innych. Gwarancja na produkt wynosi 6 miesięcy. Prezentowana lampa do projektorów jest oryginalnie zapakowana przez producenta.


  • Dedykowana do: Hitachi
  • Wysoka jakość przy zachowaniu atrakcyjnej ceny
  • Pełna zgodność z kompatybilnymi urządzeniami
  • Po wyjęciu z opakowania od razu gotowa do użycia
  • Łatwy montaż

Lampa zamienna do projektora / rzutnika (zamienna lampa z modułem) jest produktem w pełni kompatybilnym z lampą oryginalną. Lampy zamienne pochodzą także od wyspecjalizowanych producentów i stanowią świetną cenową alternatywę dla lamp oryginalnych. Różnicą w budowie są komponenty, z których zostały wykonane - wysokiej jakości materiały zamienne.

Lampy marki Movano to najlepszy stosunek jakości do ceny!


Lampa zbudowana jest z bańki i plastikowego modułu (obudowy umożliwiającej szybki montaż zaraz po wyciągnięciu z opakowania). W praktyce oznacza to, że wybierając produkt kompletny nie tracimy czasu na długi montaż lampy. Oferowany przez nas produkt jest łatwy i szybki w montażu.

GWARANCJA: Najwyższą jakość potwierdza gwarancja, która wynosi aż 6 miesięcy bez limitu godzin. Przy większości zamienników innych firm, a nawet lamp oryginalnych okres gwarancji wynosi tylko 3 miesiące.

Instrukcja wymiany lampy projekcyjnej i jej użytkowania:

  • Zawsze wymieniaj lampę projekcyjną, gdy pojawi się komunikat zgłaszający taką potrzebę. Kontynuowanie użytkowania projektora po osiągnięciu żywotności lampy projekcyjnej grozi jej eksplozją.
  • Nie należy dotykać lampy bezpośrednio po wyciągnięciu z projektora. Lampa będzie bardzo gorąca i może spowodować oparzenia.
  • Przed wymianą lampy wyłącz projektor. Poczekaj aż wentylatory chłodzące zatrzymają się i wystudzą projektor. Następnie odłącz kabel zasilający i poczekaj co najmniej godzinę do ostygnięcia lampy projekcyjnej.
  • Jeżeli wymaga tego projektor należy wyczyścić filtry powietrza przed instalacją nowej lampy.
  • Pod żadnym pozorem nie należy usuwać żadnych śrub z obudowy lampy - może to skutkować porażeniem prądem.
  • Wszelkie odciski palców pozostawione na powierzchni lampy mogą powodować niepożądane cienie i niską jakość obrazu. Uważaj na szkło osłaniające żarnik lampy projekcyjnej.
  • Podczas wymiany lampy, należy używać zawsze tego samego modelu. Typ lampy podany jest w instrukcji użytkowania dostarczonego z projektorem, a także zwykle na etykiecie projektora.
  • Ważne! Każdy projektor jest inną konstrukcją, dlatego przy wymianie lampy postępuj zgodnie z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi projektora. Jeżeli nie jest ona dostępna skontaktuj się z miejscowym dealerem/sprzedawcą w celu uzyskania pomocy.

  • FAQ

    1. Ile godzin powinna działać moja lampa?
    Przyjmuje się, iż przeciętna żywotność lampy w projektorze to 2000 do 3000 godzin, jednakże w niektórych przypadkach producent zaleca wymianę lampy na nową po 1500 godzin lub 4000 godzin.
    Zużywanie się lampy przypomina wypalanie się kineskopu w telewizorze CRT i każdorazowo następuje stopniowo. Oznacza to, że degradacja obrazu postępuje od pierwszego dnia użycia projektora.
    Niejednokrotnie można nie zauważyć postępującego spadku jakości obrazu, dlatego też większość markowych producentów stosuje liczniki czasu pracy lampy i sygnalizatory ich wymiany.
    Żywotność lampy może także skrócić przypadkowe odłączenie zasilania. Wentylatory zamontowane w projektorze mogą nie zdążyć ostudzić lampy, co może doprowadzić do jej pęknięcia, a tym samym uszkodzenia.

    2. Co oznacza właściwie “zamienna lampa”?
    Zamienne oznacza że produkt nie jest sygnowany / oznaczony oryginalnym logiem producenta, gdyż pochodzi z innych fabryk. Nie oznacza to, że są to produkty te jednorazowym zakupem słabej jakości – często wręcz przeciwnie, gdyż zamienne produkty także są produkowane w wyspecjalizowanych fabrykach, których jest zaledwie kilka na świecie.

    3. Lampa z modułem czy bez?
    Kupując lampę z modułem, czy to zamienną czy oryginalną wiesz, że otrzymasz produkt kompletny gotowy do użycia w projektorze. Lampa projekcyjna składa się z bańki oraz modułu (plastikowej obudowy oraz w niektórych wypadkach elektroniki zliczającej np. liczbę godzin). W niektórych lampach wymiana samej bańki (czyli przełożenie bańki do starego plastiku / obudowy) jest prosta, dlatego producenci udostępniają możliwość zakupu tylko tego elementu. Przełożenie bańki do starej obudowy (plastikowego modułu) wymaga pewnych umiejętności, jeśli nie jesteś ich pewny możemy to zrobić za Ciebie.

    4. Obraz w projektorze staje się ciemniejszy, co to oznacza?
    Być może nadszedł czas, aby wymienić lampę projektora. W lampach metalo-halogenkowych, zauważysz ściemnienie jasności obrazu, jak lampa traci moc. W znacznej większości projektory pozwalają sprawdzić liczbę godzin jaką projektor wyświecił. Sprawdź w instrukcji swojego projektora ile lampa powinna wytrzymać i porównaj te wartości a sam sobie odpowiesz czy lampa jest do wymiany.

    5. Po wymianie lampy obraz nadal nie jest jasny
    Lampa projekcyjna to tylko jeden z elementów układu optyki w projektorze. Za odpowiednią prezentacje obrazu odpowiadają także filtry polaryzacyjne oraz inne elementy, które naturalnie potrafią się zużyć podczas użytkowania projektora lub zabrudzić. Pamiętaj, przy każdej wymianie lampy zalecana jest konserwacja projektora, poprawia ona wymiernie chłodzenie urządzenia, co przekłada się na długość pracy lampy (wymierne oszczędności) oraz poprawia jasność świecenia w projektorze.


    Produkt posiada certyfikat CE, spełnia wszelkie niezbędne wymogi oraz przepisy, a także został dopuszczony do obrotu na terytorium RP. Kraj pochodzenia: Chiny

    Produkt spełnia wymogi Zarządzenia EU 2002/96/EC

    Cechy produktuLampa do projektora Hitachi ED-X12, ED-X15, HCP-50X, CP-HX2090, CP-HX3180, CP-X256, ED-X10 DT00757 Movano

    ProduktLampa do projektora Hitachi ED-X12, ED-X15, HCP-50X, CP-HX2090, CP-HX3180, CP-X256, ED-X10 DT00757 Movano jest kompatybilny między innymi z następującymi modelami urządeń

    Hitachi

    CP-HX2075A, CP-HX2090, CP-HX3180, CP-HX3188, CP-HX3280, CP-X256, ED-X10, ED-X1092, ED-X12, ED-X15, HCP-50X

    Produkt jest zgodny między innymi z następującymi modelami

    Dostępne metody dostawy oraz rodzaje płatności i ich koszt dla tego produktu:Paczkomaty 24/7

    Szybkie płatności internetowe, BLIK oraz karty

    0, 00 zł

    Płatność przy odbiorze (pobranie)

    0, 00 zł

    Przelew tradycyjny

    0, 00 zł

    Czas realizacji zamówienia tą metodą wynosi zazwyczaj 1 do 2 dni roboczych.


    Kurier InPost

    Czas realizacji zamówienia tą metodą wynosi zazwyczaj 1 do 2 dni roboczych.


    Kurier GLS

    Szybkie płatności internetowe, BLIK oraz karty

    0, 00 zł

    Płatność przy odbiorze (pobranie)

    5, 00 zł

    Przelew tradycyjny

    0, 00 zł

    Czas realizacji zamówienia tą metodą wynosi zazwyczaj 1 do 2 dni roboczych.


    Pocztex Kurier

    Czas realizacji zamówienia tą metodą wynosi zazwyczaj 1 do 3 dni roboczych.
    Dla usługi Pocztex Kurier48 Poczta Polska daje gwarancję, że dostarczenie przesyłki nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu nadania.
    Około 70% przesyłek dostarczanych jest na następny dzień roboczy.


    Pocztex Odbiór w punkcie
    Dla usługi Pocztex Kurier48 Poczta Polska daje gwarancję, że dostarczenie przesyłki nie przekroczy 2 dni roboczych od momentu nadania.


    Orlen Paczka

    Szybkie płatności internetowe, BLIK oraz karty

    0, 00 zł

    Przelew tradycyjny

    0, 00 zł

    Maksymalny czas realizacji zamówienia dla każdej z wyżej wymienionych metod nie powinien być dłuższy niż 14 dni.

    Wysyłka metodą "Poczta Polska - przesyłka polecona" realizowana jest dla zamówień do kwot 200 zł.

    Wysyłka metodą "Paczkomaty InPost" realizowana jest dla zamówień do kwot 500 zł.

    Powyżej tych kwot istnieje możliwość dostawy wyłącznie kurierem lub za pomocą przesyłki Pocztex Kurier48.

    Dostawa realizowana jest w dni robocze na terenie Polski.

    1. Elektronarzędzia HITACHI są objęte gwarancją na okres 12 miesięcy od daty zakupu.

    2. Gwarancją są objęte wyłącznie maszyny wprowadzone do obrotu na terenie Polski przez Hitachi PowerTools Polska Sp. z o. o.

    3. Gwarancja obejmuje wady materiałowe, wady produkcyjne i montażowe, które w przypadku wystąpienia zostaną bezpłatnie usunięte.

    4. Gwarancja będzie respektowana tylko i wyłącznie na podstawie oryginalnej, prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej dostarczonej wraz z dowodem zakupu. Prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna powinna zawierać:

    - model maszyny,

    - numer seryjny maszyny,

    - datę sprzedaży,

    - pieczęć punktu sprzedaży,

    - podpis klienta.

    5. Naprawa gwarancyjna zostanie zrealizowania w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia reklamowanej maszyny do autoryzowanego serwisu Hitachi. W wyjątkowych przypadkach, gdy zachodzi potrzeba sprowadzenia brakujących części lub gdy naprawa wymaga dodatkowej ekspertyzy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.

    6. Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hitachi (wykaz serwisów). W przypadku braku serwisu lokalnego, urządzenie należy przesłać do Serwisu Centralnego za pośrednictwem spedycji FedEx.
    W przypadku rezygnacji z naprawy w autoryzowanym lokalnym serwisie Hitachi i decyzji o odesłaniu reklamowanego elektronarzędzia do Serwisu Centralnego, koszty przesyłki poniesie nadawca.

    7. Wszystkie naprawy w okresie gwarancyjnym muszą odbywać się bezwarunkowo w Autoryzowanym Serwisie Gwarancyjnym Hitachi i muszą być odnotowane w karcie gwarancyjnej.

    8. Elementy naturalnie zużywające się (w toku normalnej eksploatacji) takie jak np. : szczotki węglowe, uchwyty robocze, przekładnie, łożyska, obudowy, włączniki, przewody zasilające, filtry, smar, uszczelki nie podlegają wymianie gwarancyjnej.

    9. Gwarancja nie przysługuje w następujących przypadkach:

    - numer seryjny maszyny jest zniszczony, nieczytelny;

    - nastąpiło naturalne zużycie elementów i części maszyny;

    - uszkodzenie powstało na skutek wcześniej zaistniałej i nie usuniętej usterki;

    - uszkodzenie powstało na skutek nieprawidłowego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi lub niewiedzy użytkownika;

    - uszkodzenie powstało na skutek urazu mechanicznego (uderzenie, upadek);

    - uszkodzenie powstało na skutek zastosowania wadliwego (zużytego) osprzętu;

    - maszyna została źle dobrana do rodzaju wykonywanej pracy;

    - maszyna została przeciążona (nastąpiło jednoczesne spalenie wirnika i stojana);

    10. W maszynach NR90GC, NR90GC2, NT65GS, NC40G w okresie gwarancji istnieje obowiązek stosowania tylko i wyłącznie oryginalnego gazu Hitachi (numer katalogowy 753600).

    11. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych zysków, oraz poniesionych kosztów w związku z awarią urządzenia.

    12. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

    UWAGA!

    Jeżeli zauważysz zmiany w pracy narzędzia przerwij pracę i dostarcz je do najbliższego serwisu.

    Nie zastosowanie się do powyższego zalecenia powoduje utratę gwarancji.

    3.

    4. Prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna powinna zawierać:odel maszyny,

    - numer seryjny maszyny,

    - datę sprzedaży,

    - pieczęć punktu sprzedaży,

    - podpis klienta.

    5.

    6. Naprawa gwarancyjna powinna odbyć się w autoryzowanym lokalnym serwisie Hitachi (wykaz serwisów znajduje się na www. hitachi- narzedzia. pl/serwis). W przypadku rezygnacji z naprawy w autoryzowanym lokalnym serwisie Hitachi i decyzji o odesłaniu reklamowanego elektronarzędzia do Serwisu Centralnego, koszty przesyłki poniesie nadawca.

    7.

    8.

    9. Gwarancja nie przysługuje w następujących przypadkach:

    - numer seryjny maszyny jest zniszczony, nieczytelny;

    - nastąpiło naturalne zużycie elementów i części maszyny;

    - uszkodzenie powstało na skutek wcześniej zaistniałej i nie usuniętej usterki;

    - uszkodzenie powstało na skutek nieprawidłowego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi lub niewiedzy użytkownika;

    - uszkodzenie powstało na skutek urazu mechanicznego (uderzenie, upadek);

    - uszkodzenie powstało na skutek zastosowania wadliwego (zużytego) osprzętu;

    - maszyna została źle dobrana do rodzaju wykonywanej pracy;

    - maszyna została przeciążona (nastąpiło jednoczesne spalenie wirnika i stojana);

    10.

    11.

    12.

    UWAGA!

    Jeżeli zauważysz zmiany w pracy narzędzia przerwij pracę i dostarcz je do najbliższego serwisu. Nie zastosowanie się do powyższego zalecenia powoduje utratę gwarancji.

    Warunki gwarancji elektronarzędzi

    1.

    2.

    Jeżeli zauważysz zmiany w pracy narzędzia przerwij pracę i dostarcz je do najbliższego serwisu.

    sklep zablokowany

    Gwarancja Hitachi Ed X12 And

    Bezpośredni link do pobrania Gwarancja Hitachi Ed X12 And

    Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

    Ostatnia aktualizacja Gwarancja Hitachi Ed X12 And