Elektroniczna instrukcja obsługi CA Essential jest narzędziem ułatwiającym dostęp do informacji, które są potrzebne do wykonywania określonych czynności. Jest to szczególnie przydatne w przypadku skomplikowanych procesów, w których wymagana jest szczegółowa wiedza na temat działania produktu lub usługi. Instrukcja obsługi CA Essential zawiera wszystkie informacje potrzebne do wykonania danego zadania, w tym wskazówki dotyczące instalacji, konfiguracji, używania, aktualizacji oraz naprawy produktu lub usługi. Dzięki swojej elastyczności i łatwej nawigacji instrukcja obsługi CA Essential jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy potrzebują szybkiego i łatwego dostępu do informacji.
Ostatnia aktualizacja: Elektroniczna instrukcja obsługi Ca Essential
Please add exception to AdBlock for elektroda. pl. Thank you very much for proposing a new subject! After verifying you will receive points! Fairgrounds 28 Dec 2007 10:41 975 0 Lock | New topic #1Level 41 CALIFORNIA ACCESS M158N instrukcja obsługi POLSKI Attachments: Create an account, log in and become active in a forum and ads will not appear. You will receive points by participating in discussions. Log in with Google
If you watch the ads, you support portal and users.
Producent: CALIFORNIA ACCESS
Model: M158N
Jezyk: POLSKI
Join this discussion.
Poznaj naszą bankowość internetową
Korzystaj ze swoich produktów w wygodny sposób
- Odkryj nowoczesny wygląd
Zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami.
- Odkryj funkcje serwisu
Wszystko co najważniejsze znajdziesz w jednym miejscu – wygodnie.
- Korzystaj wygodnie
Korzystaj ze swojej bankowości w dowolnym miejscu i czasie na telefonie, komputerze i tablecie.
ZOBACZ WERSJĘ DEMO
Logowanie krok po kroku
Użyj identyfikatora, którym dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej i przejdź "Dalej".
Użyj hasła, którym dotychczas logowałeś się do bankowości elektronicznej i przejdź "Dalej". Jeśli korzystasz z tokena wpisz dotychczasowe hasło + wskazanie z tokena.
Wybierz Twój obrazek bezpieczeństwa. Potwierdź wybór wpisując kod z SMS-a, który do Ciebie prześlemy.
Przy kolejnym logowaniu podaj Identyfikator oraz hasło. Pamiętaj, aby zwrócić uwagę na obrazek bezpieczeństwa.
Wpisz identyfikator, który znajdziesz w Umowie Bankowości Elektronicznej i przejdź "Dalej". png"/>
Wpisz tymczasowe hasło, które otrzymałeś SMS-em po zawarciu umowy i przejdź "Dalej". png"/>
Wpisz hasło, które użyłeś w poprzednim kroku. Następnie ustal nowe hasło i wprowadź je dwukrotnie. Wybierz obrazek bezpieczeństwa, który będzie się wyświetlał przy kolejnych logowaniach i przejdź "Dalej". Zakończ operację przez wprowadzenie hasła, które otrzymałaś/-eś SMS-em
Nowości w CA24 eBank
Dopasuj serwis do siebie
Przejdź do Ustawień i sprawdź opcje personalizacji. Możesz zmieniać tło, identyfikator, język i wygląd ekranu startowego. Twój CA24 eBank będzie taki jak zechcesz!
Mobilna autoryzacja
Nowy sposób zatwierdzania operacji w serwisie CA24 eBank, za pomocą aplikacji CA24 Mobile. Z mobilnej autoryzacji mogą korzystać klienci indywidualni i firmowi. Wystarczy dostęp do obu naszych serwisów: CA24 eBank i CA24 Mobile (z połączeniem z internetem lub bez) i włączona usługa.
Więcej
Zarządzaj swoimi kartami do konta i kredytowymi
Łatwo i wygodnie możesz zmienić PIN do karty, odblokować kartę, zmienić limity transakcyjne lub w razie potrzeby zastrzec kartę.
Tak wygląda Twój serwis CA24 eBank
W tym miejscu znajdziesz saldo Twojego rachunku. Jeśli masz kilka rachunków wyświetlimy tu jeden z nich – domyślny, ale w każdej chwili możesz go zmienić. Z tego miejsca możesz też w łatwy sposób wysłać przelew
Zobaczysz tu podgląd wszystkich produktów, które posiadasz w naszym banku. Możesz kliknąć w każdy z nich, żeby przejść do szczegółów. pl/new_layout/dist/media/slide-3-3. pl/new_layout/dist/media/slide-3-3-m. png"/>
Na wykresie prezentujemy podział Twoich wydatków z ostatniego miesiąca, kwartału lub roku.
Dostosuj serwis do Twoich potrzeb: - wybierz sekcje, które chcesz widzieć na ekranie powitalnym - utwórz własne skróty nawigacyjne - wybierz tło - ustaw własny początek miesiąca do analizy finansów
Tu możesz sprawdzić transakcje na wszystkich Twoich rachunkach osobistych i kredytowych.
W tej zakładce zobaczysz wszystkie Twoje zaplanowane zlecenia płatności.
Jak wykonać przelew
W górnej belce nawigacji wejdź w „przelewy” i wybierz opcję przelew. pl/new_layout/dist/media/slide-4-2. pl/new_layout/dist/media/slide-4-2-m. gif"/>
Po lewej stronie ekranu wyświetlą się wszystkie Twoje rachunki. Wybierz ten, z którego chcesz wykonać przelew. pl/new_layout/dist/media/slide-4-3. pl/new_layout/dist/media/slide-4-3-m. gif"/>
Uzupełnij dane odbiorcy i kliknij "Dalej". pl/new_layout/dist/media/slide-4-4. pl/new_layout/dist/media/slide-4-4-m. gif"/>
Sprawdź dane odbiorcy, wpisz hasło z SMS-a, który do Ciebie prześlemy i kliknij „Dalej”
Bankowość dla Twojej firmy
Serwis CA24 eBank obejmuje także bankowość dla firm. Możesz swobodnie przełączać się między kontem firmowym i indywidualnym.
W profilu firmowym możesz korzystać z tych samych funkcji co na koncie indywidualnym, a jako klient biznesowy możesz dodatkowo zarządzać paczkami przelewów oraz wieloautoryzacją.
Bezpieczne logowanie
Komunikaty
bezpieczeństwa
Więcej
Czy CA24 eBank jest dobrze zabezpieczony?
Do czego służy obrazek bezpieczeństwa?
Jak złożyć wniosek „Rodzina 500+” w Credit Agricole?
Jak złożyć wniosek „Dobry start 300 dla ucznia” w Credit Agricole?
Jak włączyć CAsaver w CA24 eBank?
Jakie są wymogi sprzętowe, żeby skorzystać z czatu?
Czy usługa czatu jest płatna?
Zobacz wszystkie pytaniaFunkcjonalność | Czy dostępne w CA24 eBank? | Czy dostępne w CA24 Mobile? | Dodatkowa autoryzacja |
---|---|---|---|
Konta dla osób fizycznych i klientów instytucjonalnych | |||
Podgląd salda, blokad i szczegółów rachunku | - | ||
Historia rachunku z możliwością filtrowania W CA24 eBank odczyt historii dla transakcji starszych niż 90 dni wymaga autoryzacji | - | ||
Pobranie potwierdzenia (lub wielu potwierdzeń) transakcji (PDF) | - | ||
Pobranie zestawienia transakcji (PDF, CSV) | - | - | |
Analiza finansów | - | - | |
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów PDF | - | - | |
Pobranie/zarządzanie ustawieniami wyciągów MT940 | - | - | |
Zamówienie wyciągu JPK_WB | - | - | |
Zmiana nazwy konta/ rachunku walutowego | - | ||
Zmiana rodzaju konta | - | TAK | |
Otwarcie rachunku walutowego | TAK | ||
Otwarcie rachunku pomocniczego | - | TAK | |
Podgląd zaplanowanych płatności Usunięcie płatności wymaga dodatkowej autoryzacji | - | ||
Zarządzanie odbiorcami płatności (w tym odbiorcami zaufanymi) | TAK | ||
Przelew zwykły/między rachunkami Przelew do odbiorcy zaufanego i między własnymi rachunkami nie wymagają autoryzacji | TAK | ||
Przelew ekspresowy Przelew do odbiorcy zaufanego nie wymaga autoryzacji | TAK | ||
Spłata rat i kart | TAK | ||
Przelew podatkowy (do Urzędu Skarbowego lub innego organu podatkowego) | TAK | ||
Przelew SORBNET | - | TAK | |
Płatność podzielona VAT | TAK | ||
Przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych | - | TAK | |
Przelew walutowy (SWIFT, SEPA) | TAK | ||
Kopiowanie NRB dla kont/ rachunków walutowych | - | ||
Przelew online | - | TAK | |
Przelew QR | - | TAK | |
Generowanie kodu QR dla kont/ rachunków walutowych | - | - | |
Przelew na telefon BLIK | - | TAK | |
Generowanie kodu BLIK | - | - | |
Płatność BLIK | - | TAK | |
Zlecenia stałe (w tym zarządzanie zleceniami) | TAK | ||
Doładowanie telefonu | TAK | ||
Zarządzanie Abonamentami | - | - | |
Wieloautoryzacja przelewów | - | TAK | |
Tworzenie paczek przelewów | - | TAK | |
Import paczek przelewów | - | TAK | |
Otwarcie konta (rachunku głównego) | - | TAK | |
Oszczędności | |||
Podgląd salda i szczegółów produktów oszczędnościowych | - | ||
Otwarcie lokaty terminowej | - | ||
Zerwanie lokaty terminowej | TAK | ||
Zarządzanie parametrami lokat | - | ||
Zarządzanie parametrami Rachunku Oszczędzam | - | ||
Otwarcie Rachunku Oszczędzam | - | ||
Zamknięcie Rachunku Oszczędzam | TAK | ||
Wpłata na Rachunek Oszczędnościowy | - | ||
Wypłata z Rachunku Oszczędnościowego | TAK | ||
Otwarcie i zamykanie Zyskownego Duetu | - | TAK | |
Otwarcie Programu Systematycznego Oszczędzania | - | - | |
Zamykanie Programu Systematycznego Oszczędzania | - | TAK | |
Wypłata z Programu Systematycznego Oszczędzania » Mój Plan | TAK | ||
Zarządzanie usługą Casaver | - | ||
Zmiana nazwy produktów oszczędnościowych | - | ||
Rachunki kart kredytowych | |||
Podgląd limitu, dostępnych środków, zadłużenia, raty, blokad i szczegółów rachunku | - | - | |
Pobranie zestawienia transakcji (PDF, CSV) | - | - | |
Podgląd planów ratalnych | - | - | |
Przelew krajowy | TAK | ||
Przelew własny | - | ||
Doładowanie telefonu | TAK | ||
Podgląd polecenia zapłaty | - | - | |
Zarzadzanie autospłatą | TAK | ||
Zmiana nazwy rachunku | - | - | |
Karty wydane do rachunków | |||
Podgląd danych karty | - | ||
Aktywacja karty | TAK | ||
Nadanie/zmiana kodu PIN do karty | TAK | ||
Zastrzeżenie karty | - | ||
Zmiana limitów | TAK | ||
Zablokowanie czasowe karty | - | - | |
Odblokowanie karty | TAK | ||
Zamówienie nowej karty | TAK | ||
Kredyty | |||
Podgląd kwoty przyznanego kredytu, zadłużenia, raty, i szczegółów rachunku | - | ||
Podgląd harmonogramu spłat | - | - | |
Podgląd harmonogramu transz | - | - | |
Zarządzanie autospłatą | TAK | ||
Zakup kredytu online | TAK | ||
Zmiana nazwy rachunku | - | ||
Fundusze inwestycyjne i ubezpieczenia | |||
Podgląd listy i szczegółów rejestrów | - | ||
Historia rejestrów | - | ||
Odkupienie jednostek | TAK | ||
Zamiana jednostek | TAK | ||
Nabycie jednostek (jako Przelew do Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych) | TAK | ||
Podgląd listy i szczegółów ubezpieczeń z elementami inwestycyjnymi | - | - | |
Podgląd listy i szczegółów produktów emerytalnych (IKE, IKZE) | - | - | |
Podgląd listy i szczegółów ubezpieczenia | - | - | |
Opłacenie składki ubezpieczeniowej | - | TAK | |
Bezpieczeństwo / ustawienia | |||
Logowanie i wylogowanie Proces logowania może wymagać dodatkowej autoryzacji w przypadkach przewidzianych przez Dyrektywę PSD2 | - | ||
Logowanie biometryczne Proces logowania może wymagać dodatkowej autoryzacji w przypadkach przewidzianych przez Dyrektywę PSD2 | - | - | |
Zmiana hasła do CA24 eBank | TAK | ||
Zmiana aliasu i obrazka bezpieczeństwa | - | TAK | |
Zmiana PINu Mobilnego | - | TAK | |
Zarządzanie ustawieniami mobilnej autoryzacji | TAK | ||
Zmiana danych teleadresowych | TAK | ||
Zastrzeżenie dokumentu tożsamości | - | - | |
Zarządzanie zgodami | TAK | ||
Personalizacja serwisu | - | ||
Personalizacja akordeonu | - | - | |
Odblokowanie PIN tokena sprzętowego | - | TAK | |
Zarządzanie ustawieniami BLIK | TAK | ||
Zarządzanie usługą CA24 SMS | - | TAK | |
Zmiana limitów | TAK | ||
Aktywacja i dezaktywacja dostępu do serwisów CA24 | TAK | ||
Zarządzanie urządzeniami zaufanymi | TAK | ||
Zarządzanie metodami autoryzacji transakcji | - | TAK | |
Zmiana telekodu | TAK | ||
Dziennik zdarzeń | - | ||
Ustawienie salda przed zalogowaniem Wyłączenie tej opcji nie wymaga dodatkowej autoryzacji | - | TAK | |
Wnioski i Umowy | |||
Podgląd umów podpisanych elektronicznie | - | ||
Podpisanie umowy/aneksy | TAK | ||
Składanie wniosków o produkty dostępne w ofercie banku | - | ||
Składanie wniosków w programach dla rodzin (500+, Dobry Start, Rodzinny Kapitał Opiekuńczy, Dofinansowanie pobytu w żłobku) | - | TAK | |
Potwierdzenia złożonych wniosków w rządowych programach dla rodzin | - | - | |
Składanie wniosków o wypłatę gotówki w placówce bankowej | - | TAK | |
Składanie wniosków o przeniesienie konta | - | TAK | |
Dodawanie załączników do wniosków kredytowych | - | - | |
Składanie wniosków w programie Tarcza Finansowa | - | TAK | |
Pozostałe | |||
Tworzenie i usuwanie eTożsamości | - | TAK | |
Szczegóły utworzonej eTożsamości | - | - | |
Potwierdzanie tożsamości w serwisach zewnętrznych | - | TAK | |
Historia użycia etożsamości | - | - | |
Umawianie spotkań w placówce bankowej | - | ||
Poczta wewnętrzna/moduł wiadomości | - | - | |
Połączenie telefoniczne z doradcą | - | - | |
Chat online z doradcą | - | ||
Zmiana języka | - | ||
Zmiana na wersję kontrastową | - | ||
Samodzielne odblokowanie dostępu i zmiana hasła przed zalogowaniem | - | TAK | |
Zarządzanie powiadomieniami | - | - | |
Ankiety AML | - | TAK | |
Rzeka korzyści | - | - | |
Klub korzyści | - | - | |
Program Poleceń | - | - |
Oferta banku
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Asia to automatyczny doradca
- Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.
- Możesz z nią porozmawiać o wszystkich produktach bankowych. Pamiętaj jednak, że czatbot nie ma dostępu do Twoich danych. Nie udzieli Ci szczegółowych informacji o Twoim rachunku lub wysokości raty kredytu.
- Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.
Asię wspierają nasi Doradcy
- jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.
Rozpocznij czat
Administratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S. A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www. pl/rodo
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach. Nie podawaj swoich danych do logowania i PIN-ów.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
My - Credit Agricole Bank Polska S. jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www. pl/RODO. Nasza siedziba jest we Wrocławiu, przy ul. Legnickiej 48 bud.
Aktualnie nasz czat nie jest dostępny.
- Doradca pomoże Ci w wyborze najlepszego konta oraz innych produktów wspierających Twój biznes
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca nie ma dostępu do Twoich danych, więc nie udzieli Ci informacji o Twoim koncie, kredycie lub oszczędnościach.
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepszą ofertę konta indywidualnego
- Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 16:00
- Doradca pomoże Ci dobrać najlepsze konto i inne produkty, które wspierają Twój biznes
Funkcja wideorozmowy jest teraz niedostępna.
Nasi doradcy mają dziś wolne. Zapraszamy w dni robocze.
Opinia